10 juli 2012

Dagens träning!

hej!
i kväll var jag ute till stallet och utfodrade air-rider,och sedan fick jag höra att det var en dressyr-träning på Steve´s gård,så jag drog dit en stund.
sedan sprang jag fritt på Fälten,och Det kändes som Air-rider flög!
men då,när vi hoppade över en stenmur så flög jag av,och det tog minst en halvtimme att fånga in den vettskrämda hästen!
jag red hem,mot Moorland efter det,för att sedan kolla så han inte skadat sig,och som tur var så var det Bara små skrubb-sår.
och som slut på dagen stegrade jag och Air-rider ut mot horisonten!



Jag och air-rider på-väg mot dressyr träningen!

Fick hoppa lite också för att hinna ;)

jag han precis i tid!

Började med lite passage.

Gjorde volter i alla gångarter

efter lektionen tog jag lite efterlängtad Galopp på ängen!

en rätt så bra bild på mig och Air-rider när vi flyger över ängen!


Efter detta hinder flög jag av.. uups!

och här är den bästa bilden.

kom ihåg nu bara att inte röra mina bilder utan lov!
ha en bra kväll!
//Bella Eastfield & Air-rider

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar