17 juli 2012

Intervju med min BFF!

hej!
nu har jag intervjuat min BFF!
det är 20 frågor,och om du vill bli interjuad! Skriv en kommentar här nere!         (här är Cecilia)



1.Namn?;Cecilia Eastfield
---------------------------
2. hästens namn?;Air-jumper
------------------------------
3. Favorit plats?;Jag vet inte riktigt
------------------------------------
4.är du star-rider?;Nej 
-----------------------------------
5.Vad är bra och vad är dåligt med SS?;Det bra är att man kan chatta med vänner,och 
det dåliga är att man måste köpa star-rider för att få hoppa osv...
-------------------------------------------------------------------------------------------
6.Har du några önskemål till spelet?;att star-rider ska vara gratis och att man kan vara på alla ställen!
------------------------------------------------------------------------------------------------
7.favorit klädstil?;Jag vet inte,jag har inte så mycket kläder
-------------------------------------------------------------
8.är du medlem i en klubb?-vilken i så-fall?;Tyvärr,jag är inte med i någon
--------------------------------------------------------------------------
9.ser du upp till någon,alltså tycker du att någon är extra bra osv?;Du
--------------------------------------------------------------------------
10.vad är ditt dröm-mål?;att bli level 12,men jag vet inte om jag kan bli det
---------------------------------------------------------------------------
11.Hoppning eller dressyr?;hoppning...om jag skulle kunna
------------------------------------------------------------
12.Hur gammal är du i spelet?;14
---------------------------------------
13.Vilken ras är din häst?;Andalusier
---------------------------------------------
14.hur länge brukar du spela SS,i rad?;1-2 h
------------------------------------------------
15.vilket var/är det bästa uppdrag du spelat?;Vet inte,har gjort så många
---------------------------------------------------------------------------
16.har du någonsin vunnit en tävling?;Nej :(
------------------------------------------------------------------------
17.längtar du tills jorvik stallet öppnas?;Jo,men problemet är att jag inte kommer slippa dit
------------------------------------------------------------------------------------------
18.spelar du dagligen;Nej! inte dagligen
---------------------------------------------
19.vad är din favorit färg?;turkos och pastell-lila
--------------------------------------------------
20.är det någonting du vill hälsa alla som läser detta?;Nej
---------------------------------------------------------
Tack! för interjuven!

ha en bra kväll//Bella Eastfield och Arrow

och förlåt för lite random frågor XD
KOM ihåg...KOMENTERA!
       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar