19 juli 2012

Intervjv med MIG!

hej hej!
idag tänkte jag intervjua mig själv!
visst häftigt!                                                                                                        (jag,Bella Eastfield)
(Detta är ungefär som lite info om mig)

1.namn;Bella Eastfield                                                                                           
--------------------------
2.Hästens namn;Air-rider (Arrow)
------------------------------------
3.Favoritplats;Fort-Pinta (Discot)
-----------------------------------
4.är jag star-rider?;Ja
--------------------------------------
5.Vad tycker jag att är bra & dåligt med SS?;det bra är väl att man får
umgås med så många underbara personer,och det dåliga är väl att man som icke star-rider kan hoppa!
--------------------------------------------------------------------------------
6.Har jag några önskemål till spelet?;jo,det är att när man snart ska bli level 12 så önskar jag att man fick
mer XP så att det inte tar ett halvt år innan man blir level 12,och det andra är att de FIXAR  CHATTEN!
-----------------------------------------------------------------------------
7.favorit klädstil?;Mina Jeans och min Bruna skoluniforms tröja (finns på bilden)
----------------------------------------------------------------------------------
8.är jag medlem i någon klubb/Vilken isåfal?;Jo jag är med i Alice Winterbells klubb "Winter Warriors"
------------------------------------------------------------------------------------------
9.vem ser du upp till på starstable?;Jag ser Mest upp Till 2 personer.. Alice Winterbell & Cecilia Eastfield!
-------------------------------------------------------------------------------------------
10.vad är mitt dröm-mål?;hmmm,att slippa till Gyllene åsarnas Dal!
------------------------------------------------------------------------------------------------
11.hoppning eller dressyr;dressyr
---------------------------------------------------
12.ålder i spelet;kanske 13 eller 14
----------------------------------------
13.vad är Air-rider för ras?;Han är en Brittisk haflinger
--------------------------------------------------------
14.hur länge bruka jag spela ss i rad?;kanske 1-3 h
------------------------------------------------------------
15.vilket var/är det bästa äventyr jag spelat;det var nog idag då jag skulle plocka potatis,morötter och kolhuvuden vid silon!
------------------------------------------------------------------------------------------------
16.har jag någonsin vunnit en tävling?;nope!
------------------------------------------------------------------------------------------
17.längtar jag tills jorvik stallet öppnas?;det kan du ge dig på!
-----------------------------------------------------------------------
18.spelar jag dagligen?ja typ..
------------------------------------
19.favoritfärg?;Vit,svart,grå,grön,lila,blå!
---------------------------------------------
20.är det något jag vill hälsa alla läsare?;När du tävlar,så ska du springa så snabbt du kan,och ännu hårdare!
------------------------------------------------------------------------------------------------


tack! för att ni orkade er igenom alla frågor!
//Bella eastfield & Air-rider
                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar