22 juli 2012

Level 12!!!

hej!
idag blev jag ÄNTLIGEN level 12!
och det kom en massa roliga uppdrag som jag skulle göra!
och imorgon....
Får jag äntligen upp porten till GÅD!
Jag är en stolt cheey!
nu får ni se vad jag har gjort idag.

"dagen började med att Mr Kembell bad mig att gå och kolla till ridhuset,så då gjorde jag det,och han hade
varit där och klottrat graffiti på ridhusets fönstren och kastat sopor på hopp-banan.(han tyvärr inte ta några bilder) och jag var ju då såklart tvungen att städa upp då,och när jag hade gjort det så hände detta!
-jag blev typ bara Whaaat! :D
jag hoppade upp i taket! :) (blev så glad)



-----------------------------------------------------------------------------------------
nu till en annan sak!                                                          
när jag gick upp i level så kom ju en sån här gul prick fram då på kartan,och det visade sig vara silver
glade-byns Råds-man som ville mig någonting!
så jag pratade med honom då,och han berättade att varje sommar så öppnar västkobbens fiskebys borgmästare upp porten till gyllene åsarnas dal,men att i år så verkar borgmästaren ha glömt bort det.men då sa råds-mannen att jag skulle
ta en titt i Silver-glades slott på en tavla som föreställde borgmästaren.och där på bilden hade han nyckeln!då kom råds-mannen på att vi kan fotografera halsbandet på tavlan,och sedan på något-vis skapa en exakt likadan nyckel
som fans på bilden.men innan det bad han mig att föra ett par åtalspapper till
mr kembell,och när han såg dem Blev han ROSENRASANDE!
när jag kom tillbaka till råds-mannen sa han att jag skulle bege mig till James
vid fort-pinta och låna hans kamera,och det fick jag!sedan gav jag kameran till
derek och han printade ut bilden åt mig också!

och jag och rådsmannen diskuterade lite och kom fram till att jag skulle bege mig till moorlands smedja och be Conrad att smida nyckeln,men det visade sig att jag fick göra det själv!och imorgon är nyckeln klar,och jag slipper in i gyllene
åsarnas dal!
ha en bra dag och kommentera gärna om du har spelat detta äventyr :)



           





                                           
                                     






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar