16 september 2012

Info/nyheter om bloggen och EastRiders

Hejsan allihopa!

Jag har nya ide'er om bloggen och min klubb!
Och jag kommer nu berätta om mina ide'er.

Först och främst så kommer detta hända på bloggen...

  • Ny animerad header och bakgrund
  • Mer inlägg än någonsin förut
  • Intressantare inlägg
  • Mer uppdateringar om min klubb
  • Videor kommer jag fixa
  • Blogg lusten kommer att vara 100%
  • Och mycket mera
Detta kommer hända med klubben ER.
  • Den kommer bli aktiv igen
  • Massor med Events och ridlektioner
  • Tävlingar och utställningar
  • Klubbkvällar
  • Många nya medlemmar
  • Skratt och skoj
  • Minst en aktivitet per dag
  • Jag kommer söka ridlärare
  • Ny klubb blogg
Detta kommer nu hända ganska snart...
Kom gärna med i Eastriders,klubben där ingen lämnas utanför :)

Vad tycker du jag borde ha för tema på bloggens nya header och bakgrund?
-orange
-grön
-lila
-rosa
-gul
-blå
-röd
-grå
-svart
-vit
-brun
Kommentera vilken du tycker är bäst!

Ha en bra dag//bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar