5 september 2012

Ny uppdatering mm...

Nya härliga uppdrag, kläder och dekorationer!2012-09-05
Hejsan allihopa! 
Här kommer veckans spännande uppdatering! 

Nya uppdrag: 
- Uppe i Valedale sliter våra kära Jorvikbor med diverse bestyr. Fråga Claire om du kan hjälpa till med något! 

Nytt deluxe-klädset: 
- Ett nytt snyggt deluxe-klädset finns nu tillgängligt! Denna gång är det Valedales deluxe-klädset, inspirerat av Aideens beskyddare och du kan köpa det i en av butikerna i Valedale! 

 

Hästens XP: 
- Du kan nu levla upp din häst till level 13! (Hästen får som vanligt XP genom att utföra dagliga tävlingar som delas ut av uppdragsgivarna vid respektive tävling) 

Nya dekorationer i Fort Pinta: 
- Det har kommit nya fina dekorationer till dekorationsshoppen i Fort Pinta! 

Buggfixar: 
- Både varguppdraget och hönsuppdraget är nu fixat! 

Vänliga hälsningar, 
Star Stable-gänget

övrigt från mig!
-jag tyckte denna uppdatering var helt ok,men kläderna är ej i min smak.oj,jag kom nyss på en sak!från ochmed nu kommer cecilia,min Bff ta hand om uppdaterings inläggen ;)
vi ses
//Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar