18 oktober 2012

Jorviks ödes uppdrag#1

hej!
jag har kommit på en kul grej här ^^
nu har ju det blivit riktigt spännande här på jorvik,så från och med nu kommer alla spännande mystiska uppdrag döpas till Ex: Jorviks ödes uppdrag#1
jag har fixat så att det fins på fliken under headern ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jorviks Ödes uppdrag#1

hej alla :)
nu när det har kommit nya super spännande uppdrag hit till jorvik
så tänker jag ha kameran igång HELA TIDEN jag klipper sedan ihop allting till en film och döper den till samma sak som detta innläg,förstår ni hur jag menar ;)
och sedan sätter jag ut det på bloggen så får ni se hur uppdraget gick för mig xD!
jag filmade igår när jag red in i FSÅ och tog det gyllene äpplet,och när jag red ner igen xD
för det var det viktigase med uppdraget tyckte jag xD
jag han ta några få  bilder för jag var mer fokuserad på filmingen såhär kommer några bilder!




såhär nåra bilder blev det tyvärr,men jag ska försöka ta mer bilder ombord på båten idag :)!
jag han inte ta några i FSÅ,men jag filmade allting där,och videon kommer upp när jag har filmat klart alla uppdragen!
tack för att ni orkade läsa!
//Bella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar