29 oktober 2012

lite info till er som faktist orkar läsa denna blogg ;)

hej hej alla ;)

jag har lite info angående det total-försenade hemliga projectet ;3
jag vet jag vet... jag lovar en massa saker och endå...ENDÅ hinner jag aldrig få det klart i tid...jag e ganska så irriterad på mig själv just nu...

men!....
Jag HAR lovat er att det ska komma ett hemligt project och det löftet bryter jag INTE! :)
så....
nu tänker jag avslöja att det är en FILMSERIE som handlar om... xD (haha,jag berättar inte riiktigt ännu)
Men nu vet ni att det är Episoder,som då handlar om tja,någonting xD
och jag tänker inte göra filmen ensam utan jag får hjälp av min BFF Cecila Eastfield :D


jag skrev ett manus och filmade alltihopa med cecilia då ;)
men det kändes fel... SÅ! nu har jag ett nytt manus med nya huvudpersoner och handlingen är TOTAL förändrad :D och detta kommer bli superbra :D!
Jag och cecilia kommer filma IKVÄLL :D!!
så snart ploppar del 1 upp här på bloggen :D
and Bthw,min halloween header ska jag fixa på... i promise

Och nu svär jag att nästa gång jag lovar någonting så MÅSTE jag upprätthålla tiderna osv...jag lovar!

hoppas ni orkade läsa hela texten ;)
//Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar