25 oktober 2012

Prov -.-'

hej alla!
ledsen för att jag nte har bloggat på sistone,jag har prov imorgon,och jag vill ju faktist lyckas ganska bra,så ja har suttit och pluggat nu ett bra tag.jag ville bara att ni skulle veta de,jag håller faktist på med en Halloween design som fatist kommer IMORGON :D
och jag har beslutat följande...
imorgon klockan 20:30 (finsk tid) vilket betyder 19:30 för er som bor i sverige ;)
så kommer designen läggas ut! kolla gärna på sidan,då ca 20:30 eller då 19:30 och tryck på F5 :D!
och bli den förste som kommenterar ;)
TÄVLING DESSUTOM ;)
den som kommenterar bäst (snällast) om min nyaste design vinner...? ;) (de får ni se) :p
OBS!INGET FJÄSK JAG FULLKOMLIGT HATAR DET!
bara ärliga ord som du menar :)
tävlingen börjar imorgon direkt efter designen är uppe ;p
//Bella

oklart?
kommentera isf :)

1 kommentar:

  1. förlåt lilly winterstar xD jag råkade ta bort din kommentar :o
    jag har ändrat så att det står 19:30 nu :D!

    SvaraRadera