9 november 2012

Hur haters uppstår...

hej alla,jag har skrivlust nu så tänker skriva av mig lite!

jag vet att många bloggare..och andra spelare har något som kallar sig för Haters...
de får man typ nästan direkt man skriver någonting som typ "Jag e rätt så bra på detta" eller "oj vad jag är bra"!
de kan igentligen uppstå hursomhelst men de vanligaste sätten är nog när man ger sig själv en komplimang..
andra får haters genom att t.ex:hamna i gräl med någon..

nejmen...
som jag t.ex:jag är ganska så säker på att jag har haters...
vissa har,och vissa inte.
andra vet om sina,andra vet inte.
man slipper inte undan sådant,men stäng bara öronen,låt dem hata!
var den kloka av er och börja inte gräla emot!de gör bara hatet starkare!
bry er inte!
låt de vara så låter de säkert dig vara också!
var den kloke...det hjälper alltid..
varje gång någon ska kommentera någonting elakt.
-stäng öronen,och gå därifrån,ni kanske tycker ni kommer se ut som den svage men är innombords är ni alltid starkast om ni bara går därifrån.
hatet är ett svårt ämne att kämpa emot,så följ mina råd...
tack för att du orkat läsa
//Bella ♥

visdomsord:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar