24 juli 2012

hejhej!

hej!
jag har goda nyheter!
idag då jag vaknade,så sprang jag bokstavligen till stall gyllenbladen (från moorland)
för att mata Arrow (glömde att göra det igår kväll)
och han var super hungrig,så han fick lite extra!
sedan satte jag ut honom i hagen,och satte på mig mina stadskläder,och begav mig till västkobbens
fiske-by!
då undrar ni säkert varför jag gjorde det...
nåja,jag gick till borgmästaren och jag pratade med honom en stund...
sedan gick vi runt och kollade på alla lediga hus (typ 5 stycken)
och sedan skulle vi gå till det sista huset,och jag hade ännu inte hittat något som jag riktigt gillade...
men då jag såg det sista huset,då han han inte säga mycket mer än"och detta är då det sista huset i fin kvalité
från 90 talets början"innan jag skrev på köpes-kontraktet!
och nu är jag en stolt husägare till ett vackert litet blått hus!
det är ett en-vånings hus,med typ 6-7 fönster (mins inte)
och med en gäst-stuga!
så det är bara att skriva en kommentar här nedan om du vill hyra den :)
det kostar 150 Jorvik-chillings för en vecka (på skoj alltså).

jag har också skaffat sommarjobb! om jag inte berättat det!
det är bara därför jag fick råd med huset
det är väldigt dyr att bo i västkobbens fiske-by

det kostar:950 J-chillings för en månad!
och stallhyran:755 J-chillings för en månad
+ att man ska ju ha mat o sånt :)

här kommer bilder på mitt söta lilla blåa hus!



jag hoppas ni gillar det,ps komentera vad ni har förfärgs hus i västkobbens fiskeby!"platsen att leva på"
ha en bra dag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar