30 juli 2012

ny Klubb!

hej!
från och med
lördag kommer det finnas en ny klubb på starstable,jag avslöjar inte än vad den ska heta eftersom att någon där ute kan stjäla min idé ;)
i alla-fall så kommer klubben startas på lördag,så om ni vill vara med,kommentera för att reservera plats!

info om klubben!


i denna klubb kommer vi se till att ingen lämnas utanför,alla får va med!
det kommer det vara ridlektioner varje dag,ridläger samt tävlingar!
detta är en klubb där medlemmarna spelar en stor roll mot mobbning på starstable!
jag kommer behöva massor av hjälp för att få denna klubb så stor som möjligt,och för att
alla ska inse att mobbning är fel,denna klubb kommer inte heller bara tänka på mobbning hela tiden,utan vi kommer ha en massa roliga aktiviteter varje dag som alla får delta i :)
vi kommer tex;ha hopp,och dressyr tävlingar mm,ridlektioner,ponny akuten,ridläger,och mycket mer!


detta är inte heller en klubb som kommer sparka någon bara för att de är o-aktiva,jag menar
man kan ju inte heller tvingas att sitta inne på datorn och vara aktiv bara för att inte sparkas!
det är ju sommar för gösse-namn!


det enda skälet om man sparkas är att man mobbat någon eller svurit i klubbchatten!
det har noll-tolerans!


detta är en klubb där alla ska ha roligt,skratta och le,med en massa aktiviteter i en 3D värld som för en samman med sin häst och sina vänner,så kommentera om du vill vara med i klubben,på det sättet reserveras en plats till dig,skriv gärna också om du vill vara ridlärare eller något sånt.
jag hoppas verkligen att ni vill gå med


//Bella eastfield & Air-rider

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar